دانلود نرم افزار دانلود کامل سایت و استفاده آفلاین آن سایت با Website Ripper Copier 3.5.1
نوشته شده توسط : سعید مرادی

 

 

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-9/Website-Ripper-Copier-3.5.jpg

 

چنانچه از اهالي دنياي مجازي (اينترنت) هستيد بدون شك روزانه از وب سایت های متعددی دیدن می کنید, كه بسياري از آن ها شامل مطالب, آرشيوها و محتواي زيادي ميباشند. مرور كامل اينگونه سايت ها معمولا نيازمند زمان زيادي بوده و اتصال دائم شما به اينترنت را طلب ميكند كه در بسياري مواقع از لحاظ زمان و هزينه اصلا به صرفه نميباشد, حال به نظر شما چگونه ميتوان كليه مطالب اين وب سايت ها را مطالعه و ذخيره نمود؟
بهترين راه ممكن اين است كه که یک کپی كامل از وب سایت مورد علاقه ی خود بروی هارد ديسك سیستم خود ذخيره كنيد تا در حالت Offline نيز به راحتی به آن دسترسی داشته باشيد.
بسياري از شما اين عمل را با باز نمودن تك تك صفحات سايت مورد نظر و كليك بر گزينه Save AS مرورگر خود انجام ميدهيد, اما به نظر شما اين كار بيش از حد وقت شما را تلف نميكند؟ بله ما راه ساده تري را به شما پيشنهاد ميكنيم:
امروزه نرم افزار هاي متعددي ارائه شده اند كه قادرند پس از دريافت نام وب سايت مورد نظر, عمليات مكش اطلاعات را آغاز نموده و كليه صفحات آن سايت را در عرض تنها چند دقيقه (بسته به محتواي آن سايت) در هارد ديسك شما ذخيره نمايند تا در زمان Offline نيز به كليه اطلاعات صفحات وب سايت مورد نظر (بدون نياز به اينترنت) دسترسي داشته باشيد!

Website Ripper Copier محصول كمپاني Tensons Corporation نرم افزار قدرتمندي است كه قادر است كليه صفحات يك وب سايت را دانلود كرده و بروي هارد ديسك شما ذخيره نمايد تا محتويات آن ها در حالت Offline نيز در دسترس شما باشد!

 

 

ادامه مطلب دانلود نرم افزار دانلود کامل سایت و استفاده آفلاین آن سایت با Website Ripper Copier 3.5.1

دانلود یک ابزار حرفه ای برای طراحی صفحات وب با Microsoft Expression Studio 4.0 Ultimate + Encoder Pro + Web Pro

 

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-05/Microsoft-Expression-Studio-Ultimate_1.jpg

 

اگر برنامه نویس دات نت باشید حتما با این برنامه آشنایی دارید. با استفاده از این برنامه می توانید دو محیط کد نویسی و گرافیکی را با هم داشته باشید. از این نرم افزار برای طراحی صفحات با زبان ASPX یا .NET 2.0 و 3 و 3.5 و 4 استفاده می شود.
بله. می توانید از محیط کد نویسی Visual Studio‌ استفاده کنید ولی در هنگام کار با محیط این برنامه هم محیط کد نویسی و امکانات Visual Studio را در حد نیاز دارید و هم محیط طراحی گرافیکی مانند FrontPage را در اختیار خواهید داشت.

نرم افزار حاوی 4 جزء است:

Expression Blend:

محیطی برای ترکیب امکانات دات نت و SilverLight برای طراحی صفحات پیشرفته وب سازگار با تکنولوژی جدید SilverLight مایکروسافت.

SketchFlow:

محیطی برای ساخت و ارائه و طرحی از طراحی سایت شما قبل از کد نویسی. از این ابزار می توانید برای ارائه پیش نمایش سایت به کارفرمایان استفاده کنید.

Expression Design:

از این ابزار می توانید برای زیبا کردن محیط سایت طراحی شده خود با به کارگیری جلوه های گرافیکی سازگار با وب و بهینه شده اینترنتی استفاده کنید.

Expression Encoder:

از این ابزار می توانید برای مدیریت اشیای مالتی مدیا در وب پیج طراحی شده خود با بهره گیری از استاندارهای پیشرفته وب استفاده کنید. مثلا فیلم و صوت و ... در صفحه بگنجانید.

 

ادامه مطلب دانلود یک ابزار حرفه ای برای طراحی صفحات وب با Microsoft Expression Studio 4.0 Ultimate + Encoder Pro + Web Pro
 
 

نرم افزار طراحی وب سایت دینامیک با CodeCharge Studio v4.3.00.7676

 

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/08-16/CodeCharge-Studio.jpg



اگر قصد طراحی آسان یک وب سایت ، پرتال، فروم و یا هر چیز دیگری که به صورت دینامیک باشد را دارید و می خواهید یک طراحی خاص خود را اعمال کنید و از نرم افزار های مدیریت محتوا CMS هم استفاده نکنید پس بهتر است یک زبان برنامه نویسی را به صورت حرفه ای فرا بگیرید و یا نه می توانید از نرم افزار CodeCharge Studio v4.3.00.7676 استفاده کنید ، این نرم افزار برای طراحی صفحات وب دینامیک استفاده می شود و زبان های برنامه نویسی ASP.NET (C#), ASP, PHP, Java Servlets, JSP, ColdFusion and Perl.ajax را پشتیبانی می کند یعنی شما در عرض زمان کوتاهی یک پرتال اختصاصی طراحی می کنید حتی با کمترین تجربه در مورد زبان های برنامه نویسی .

از ویژگی های این نرم افزار:

- پشتیبانی از زبان های مطرح برنامه نویسی وب
- محیط کاربری آسان

 

ادامه مطلب نرم افزار طراحی وب سایت دینامیک با CodeCharge Studio v4.3.00.7676




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار سایت و وبلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 679
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: